ابزار منو ثابت

باران پائیزی

بیا شادی بریز ای ابر

از آسمون بر من ،  باران خدائی را

که شاید غم رها گردد

بشوید داغ جدائی را

داغ سیاه این فراق دائمی را

فراق سخت جانسوز جدائی را

ببار ای آسمون غم

ببار ای آسمون غم

ببار ای باران پائیزی

ببار ای باران پائیزی

که می شوید غم من را 

تا نوبتی بود از برای من

جدائی از جهان من

بشوید این همه غم را

 غم جانسوز جدائی را

فراق این سیاه دائمی را

ببار ای آسمون غم

ببار ای آسمون غم

ببار ای آسمون غم

ببار ای آسمون غم

ببار ای ابر پائیزی

 

 

هرگونه برداشت غیر مجاز از متن فوق پیگرد قانونی در پی خواهد داشت . دلشوره




نظرات شما عزیزان:

مهدی رضائی
ساعت23:41---31 خرداد 1393
سلامی دوباره!!!!
من سه تا آهنگ گذاشتم تو فایل فشرده گذاشتم که آهنگ 1 از وقتی ضرب و گیتار شروع میشه میره برای آهنگ بارون پاییزی!!!!!آهنگ 2 از وقتی که ویالون شروع میشه برای شعر های پوشالی و بارون پاییزی!!!!!!!!!!آهنگ 3 از وقتی ضرب و سه تار شروع میشه بارون پاییزی !!!!!!
حقیقتش من خودم آهنگ بارون پاییزیو بیشتر دوست داشتم

لینک دانلود: http://uploadboy.com/er8tupi5ookw.html


ريحانه
ساعت12:02---26 آبان 1392
وزن خوبي داشت
پاسخ: ممنون که تعریف کردید . دلشوره

mohadeseh
ساعت20:49---24 آبان 1392
سیده ام به حس برگی که می داند ، باد از هر طرف که بیاید



سرانجامش افتادن است . -


masoomeh
ساعت10:49---14 آبان 1392
بنا به دلایل مختلفی از جمله زنده نگه داشتن یاد شهدا و مسابقه و ...................
پاسخ: سلام ، وبلاگتون باز نمیشه ، ببینید اشکال از کجاست ؟


معصومه
ساعت9:08---14 آبان 1392
سلام دوست خوبم خوشحال شدم بهمون سر زدین وب خیلی جالبی داری منتظر حضور گرمت برای دفعات متوالی هستیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 آبان 1392برچسب:,

] [ 7:7 ] [ دلشوره ]

[ ]